Werken bij Bio


Management Assistent Bio Vakantieoord

Het Bio Vakantieoord, is hét vakantiepark voor gezinnen met een gehandicapt kind. We zijn in 1927 opgericht door de Nederlandse Bioscoopbond. Hieraan danken we onze naam. De letters BIO representeren tevens waar we voor staan: Beleef. Inspireer. Onbeperkt. 

Het Bio Vakantieoord is een bijzondere plek op de Veluwe in Arnhem, waar het hele gezin, inclusief kinderen met een ernstige lichamelijke beperking kan genieten, omdat wij geloven dat iedereen recht heeft op een heerlijke vakantie. Een vakantie bij het Bio Vakantieoord staat voor een unieke totaalbeleving. Op dit moment beschikken we over 21 vakantiebungalows en zes rolstoeltoegankelijke glampingtenten. We hebben een aangepast zwemband, bioscoop en inclusieve speeltoestellen en dat allemaal in de prachtige bosrijke omgeving van Arnhem. Jaarlijks ontvangen we ruim 2.200 gezinnen met hun kinderen, allen met één of meerdere beperkingen. Ons team bestaat uit 36 vaste medewerkers, aangevuld met ruim 100 vrijwilligers.

Het Bio Vakantieoord is per direct op zoek naar een:
managementassistent voor 20-24 uur per week

Jij & Jouw functie

Als managementassistent ben je een waardevolle gesprekspartner met een eigen inbreng, iemand die meedenkt en vooruit plant. Jouw mening telt en je wordt daarom ook actief betrokken bij beslissingen. Of het nu gaat om het organiseren van vergaderingen, het voorbereiden van presentaties of het bewaken van belangrijke deadlines, jouw input is essentieel voor het succes van ons team. Je bent een onmisbare schakel tussen de directeur-bestuurder, het bestuur en de diverse teams. Je rapporteert aan Frans Wientjes, directeur-bestuurder van Bio Vakantiepark. Daarnaast werk je samen met collega’s in de andere stafeenheden (Bedrijfsleiders, Communicatie & Marketing, Financiën, Fondsenwerving en HR). Je bent een echte spin-in-het-web en overziet het speelveld. Je ordent en structureert en zorgt ervoor dat werkzaamheden soepel verlopen.

  • Je coördineert, maakt en prioriteert afspraken voor de directeur-bestuurder 
  • Je neemt inkomende telefoongesprekken aan voor de directeur en handelt deze gesprekken zoveel mogelijk zelfstandig af
  • Je bereidt verschillende overlegvormen en bijeenkomsten voor, zowel facilitair als qua vastlegging en monitort de voortgang van de gemaakte afspraken en acties 
  • Je bereidt vertrouwelijke (beleid)notities voor
  • Je draagt zorg voor de communicatie met interne en externe contacten voor de directeur-bestuurder en het bestuur
  • Je stelt correspondentie en andere stukken van inhoudelijke aard op met veel aandacht voor kwaliteit en toonzetting
  • Je ondersteunt de teams bij evenementen op het park 

Jouw Talenten

Organiseren, monitoren en het initiëren van verbeteringen zijn onmisbare capaciteiten voor deze functie. Daarnaast is klantgerichtheid en inlevingsvermogen gezien onze doelgroep een pré. Daar bovenop is het belangrijk dat je alles op onderstaande checklist herkent:

  • Afgeronde MBO 4 opleiding met 5-10 jaar relevante werkervaring, of een afgeronde hbo-opleiding 
  • Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal 
  • Sterk in het onderhouden van contacten op verschillende niveaus 
  • Dienstverlenende en resultaatgerichte instelling 
  • Ruime ervaring met MS-Office pakket
  • Representatief, stressbestendig en collegiaal 
  • Kunnen overzien van prioriteiten bij ad-hoc gebeurtenissen en dagelijkse werkzaamheden 
  • Flexibele instelling en inzet
  • Humor

Wat bieden wij?

Een zelfstandige, flexibele én inspirerende functie voor 24 uur per week met goede arbeidsvoorwaarden en een grote maatschappelijke relevantie. Het salaris bedraagt, afhankelijk van jouw ervaring en kennis, tussen de EUR 3.200 en EUR 3.800 bij een volledig dienstverband van 40 uur. Je werkt met een klein hecht team van collega’s op een prachtige werkplek midden in de natuur.

Interesse?

Heb je interesse in deze functie en sluit jouw achtergrond aan bij het profiel, dan nodigen wij je van harte uit om bij ons te solliciteren. Stuur je CV met motivatie naar pauline@biovakantieoord.nl

Heb je nog vragen, neem dan gerust contact op met Pauline van der Stad, via 06-30962747. Pauline is de HR-manager in ons team.

Acquisitie wordt niet op prijs gesteld.

« Zurück

IBAN: NL93 INGB 0000 0060 09