CineFox partner Bio Vakantieoord
CineFox en Bio Vakantieoord - ๐๐๐ง๐ ๐ฏ๐จ๐จ๐ซ ๐ก๐๐ญ ๐ฅ๐๐ฏ๐๐ง.‘๐๐ฅ๐ค๐ ๐๐ข๐จ๐ฌ๐๐จ๐จ๐ฉ ๐ณ๐๐ ๐ญ ๐ฏ๐จ๐ฅ๐ฆ๐จ๐ง๐๐ข๐ ‘๐๐’ ๐จ๐ฉ ๐จ๐ง๐ณ๐ ๐ฏ๐ซ๐๐๐ ๐จ๐ฆ ๐๐ ๐๐จ๐ฆ๐ฆ๐๐ซ๐๐ข๐๐ฅ ๐ฏ๐๐ง ๐๐ข๐จ ๐จ๐ฉ ๐ก๐ฎ๐ง ๐๐ข๐ฅ๐ฆ๐๐จ๐๐ค ๐ญ๐ ๐๐ซ๐๐๐ข๐๐ง. ๐๐๐ญ ๐ ๐๐๐๐ญ ๐๐๐ง ๐ก๐จ๐ ๐๐ข๐๐ฉ ๐ก๐๐ญ ๐ฏ๐๐ค๐๐ง๐ญ๐ข๐๐จ๐จ๐ซ๐ ๐ข๐ง ๐๐ ๐ก๐๐๐ซ๐ฏ๐๐ญ๐๐ง ๐ฏ๐๐ง ๐๐ ๐๐ข๐จ๐ฌ๐๐จ๐จ๐ฉ๐๐ซ๐๐ง๐๐ก๐ ๐ณ๐ข๐ญ.’
Esther Twal-Schoolderman is commercieel directeur bij CineFox: marktleider in de regionale en lokale markt van bioscoopreclames voor het MKB. Het bedrijf verzorgt het hele traject vanaf het aanleveren van het advertentiemateriaal door de adverteerder tot aan de vertoning in de bioscopen. Volgens de commercieel directeur gaan de technische ontwikkelingen hard.
‘Twintig jaar geleden waren we aan het pionieren met arbeidsintensieve dia’s. Soms zat zo’n ding zelfs ondersteboven in de projector tijdens het reclameblok in de bios. Daarna kwam de dvd met beamer, nu draait alles digitaal via onze online ‘players’ in de bioscoop. Een wereld van verschil, maar stilzitten is er niet bij. Onze ict’ers blijven speuren naar verbeteringen.’
De adverteerders leveren wensen en beeldmateriaal aan. CineFox vertaalt dat in een aansprekend eindproduct - een mini-filmpje, waarbij bioscoopbezoekers zich niet hoeven te vervelen - en koopt reclametijd in bij de filmtheaters. Volgens Esther Twal-Schoolderman voor elke partij een win-win situatie, die niet snel zal verdwijnen.
‘Met de komst van de streamingsdiensten riep iedereen dat bioscopen de langste tijd hadden gehad. Maar 2019 was een topjaar en na corona zit het aantal bezoekers weer in de lift. Het blijft natuurlijk een fantastische beleving om in zo’n mooie zaal met supergoed geluid, films te zien. Niet voor niets eisen filmmakers dat hun rolprent eerst op het witte doek is te zien. Service bioscopen zijn helemaal top: met een druk op de knop bestel je vanuit je bioscoopzetel een of meer consumpties. Dat krijgt een streamingsdienst nooit voor elkaar.’
De relatie tussen Bio Vakantieoord en CineFox ontstond in 2014. Tijdens een bezoekje aan het park zag Esther Twal-Schoolderman hoe kinderen genoten. Ze was meteen verkocht. Enkele weken terug bezocht ze het Bio Vakantieoord opnieuw en was weer onder de indruk. Maar nu door de vernieuwingen bij Bio:
‘Het speelplezier spat ervan af. Prachtig om te zien. Overigens zijn wij niet de enigen die Bio in het hart hebben gesloten. Elke bioscoop waarmee we samenwerken zegt meteen ‘Ja’ op ons verzoek om het Bio spotje te draaien. Hét bewijs hoe diep het oord in de haarvaten van de bioscoopbranche zit.’
Feiten & Cijfers
CineFox Nederland en CineFox België bedienen ruim honderd bioscopen in beide landen: met 533 filmdoeken en miljoenen bezoekers. FoxScreen richt zich op nationale adverteerders, zoals Tele-2 en Nespresso. In bijna veertig bioscopen en negen service bioscopen buiten de Randstad. Samen vormen de drie de FoxGroep.
Archiv > 2023 > Juni
- 30.06.2023 30.06.23, 15:23 - Nog meer vakantieplezier door cheque van โฌ 8.800,-- van de Van Dorp foundation
- 27.06.2023 27.06.23, 14:15 - IMI Aero-Dynamiek bij Bio Vakantieoord
- 26.06.2023 26.06.23, 12:04 - Interview Frans Wientjes, directeur Bio Vakantieoord over de lancering van de nieuwe spel- en speelfaciliteiten op zijn vakantiepark.
- 17.06.2023 17.06.23, 12:27 - 17 juni Start Bio Warnsborn Escape Route
- 15.06.2023 15.06.23, 15:53 - Stichting Edwin Bouw Fonds opening nieuwe spel-en speelfaciliteiten Bio Vakantieoord
- 02.06.2023 02.06.23, 16:31 - CineFox partner Bio Vakantieoord